דובי ענק לכל אחד

רוצים להפתיע את החברה עם מתנה מושלמת? השכנה ילדה ואת מחפשת מתנה? יש לנו את הפיתרון המושלם!! אין ספק שדובי ענק משאיר את כולם המומים ועכשיו גם אתם יכולים להשאיר את כולם המומים!!

דובי שהחברה לא תשכח

יום ההולדת שלה מתקרב ואתה כבר חסר רעיונות? הגעת למקום הנכון! אם אתה רוצה גם השנה להפציץ במתנה, אז כמובן שדובי ענק עונה לך על ההגדרה. דובים עם תמונות שלנו מגיע לגודל של 115 ס"מ, ואין אחד שישאר אדיש לגודל כזה. מכוסה בפרווה נעימה, במגוון צבעים ומראה כמה אתה אוהב אותה. ככה, החברה תלך לישון ותמיד תוכל לשמור עלייה! המתנה המושלמת כבר אמרנו?

דובי ענק לאנשים קטנים

שוברת את הראש מה לקנות לשכנה ולילדון שרק נולד לה? רוצה מתנה חמודה שתישאר לאורך זמן ותשמח את התינוק? בגלריית הדובים עם תמונה שלנו תוכלי לראות את מגוון הדובים שיש לנו, ובינהם גם את הדובים הענקיים! הרי אין דבר יותר חמוד מתינוק שרק נולד שיושב ליד דובי ענק. חסר הטאץ׳ האישי? למה לא להוסיף לדובי חולצה עם השם של התינוק ואפילו תמונה שלנו? אצלנו במגוון, נעצב לכם חולצה לדובי שתתאים למקבל המתנה. כמובן שאת הדובי הענק תוכלו להביא גם לתינוק וגם לתינוקת, כי אין מישהו שלא אוהב בובות פרווה ענקיות, לא משנה מה הגיל שלנו או אם מדובר בבן או בת!

גדלים שונים

כמו שכבר ציינו קודם לכן, יש לנו דובי שגודלו 115 ס״מ, אך הוא לא היחיד. אם אתם נרתעים מגודל כזה, תוכלו גם לקנות אצלנו דובי בגודל 90 ס״מ, עדיין גדול ומרשים ועדיין מלהיב ומשמח. בנוסף, אם אתם קונים את הדובי הגדול, למה לא להוסיף דובי קטן להשלמת המתנה למתנה המושלמת? בגלריית הדובים שלנו תוכלו למצוא דובים בגדלים ובצבעים נוספים, וכמובן דובים עם תמונה.

סיכום

אנו מזמינים אתכם לבוא אלינו למגוון ולראות את הדובים במציאות, ולא תוכלו להסיר את המבט מהם. מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך האתר או במספר הטלפון 054-4567179. תודה רבה. מצפים לראותכם!

כיצד תרצה לעצב את המוצר שלך

העלה עיצוב מוכן משלך

  • - שלח לנו את העיצוב שלך ואנו נדפיס אותו
  • - הוסף את העיצוב ולאחר מכן הוסף המוצר לסל הקניות

עצב בעצמך בתוכנת העיצוב שלנו

  • - מבחר של פונטים ואיורים
  • - עצב לפי טעמך האישי
דילוג לתוכן