לקטלוג המתנות המלא
עם כל המוצרים שלנו
קטלוג המוצרים

מחפשים מתנות לשבועות לעובדים? הגעתם אל המקום הנכון. אצלנו במגוון, תוכלו למצוא שלל מתנות לעובדים – מתנות לבית, פריטי לבוש מודפסים, טקסטיל עם הקדשות בעיצוב אישי ועוד מתנות רבות אחרות. אנו מזמינים אתכם לטייל באתר שלנו, בין הקטגוריות השונות ולבחור מתנות לשבועות לעובדים כבר עכשיו.

מתנות לשבועות לעובדים

שבועות – לא רק גבינות

לא תמצאו אצלנו גבינות, אבל כן תמצאו פריטים לבנים באווירת שבועות ותמיד תוכלו להוסיף משהו משל עצמכם כהוקרה לעובדים.
חולצות לבנות מודפסות יכולות להיות מתנה מתאימה לעובדים לכבוד שבועות, באמצעות תכנת עיצוב הדפסה אישית שלנו, ניתן להוסיף כל תמונה או טקסט שתרצו ובכך להשלים את אווירת החג. בנוסף לחולצות לבנות מודפסות, תוכלו לצרף עוד פריטים משלימים לבית כמו למשל:
• קולאז' תמונות
כרבולית ממותגת עם שרוולים
• קנבס מודפס
• מתנות לאישה
• מתנות לגבר
• בקבוק טרמי/ אקולוגי
• ספלים מודפסים
סינרים ממותגים

ועוד נוספים, כאשר על כל אלו ניתן להדפיס כל דבר, בין אם באמצעות תכנת העיצוב ובין אם בחירה מתוך מגוון האפשרויות המודפסות המופיעות באתר.

מי מזמין מתנות לעובדים לשבועות?

מתנות לעובדים הן דרך להבעת תודה על העבודה הטובה שהם מבצעים וחשוב לעיתים לעצור לרגע ולזכור כי בלעדיהם העסק שלכם לא היה כפי שהיה, ההשקעה, הלויאליות, השירות הניתן ללקוחות המגיעים אל העסק וגם חוזרים אליו בזכות אותו השירות שקיבלו, הם חלק בלתי נפרד מהצלחתו.
כאשר בעל העסק מקדיש מחשבה וכוונה בלהודות לעובדים, מחזירים אלו תודה וממשיכים בעבודה הטובה שעשו עד כה ואף משתפרים בה.
אנו מציעים לכל בעל עסק ובו אפילו עובד אחד, להקדיש לכך מחשבה וזמן ולהעניק מתנת תודה ולאחר שתחליטו, צרו עמנו קשר ובחרו מתנה, או מתנות, לעובדים היקרים שלכם. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו, צוותי יועצים וצוותי שירות מנוסים ומקצועיים שיסייעו לכם בכל הדרוש.

אם הדפסה אז הכי שיש!

מתנות תמיד כייף לקבל ולא משנה ממי או מדוע, אך כאשר יש הדפסה אישית/ הקדשה אישית על המתנה, היא הופכת למיוחדת יותר ומקבלת רגש והערכה מהמקבל אותה ולכן, על מנת שגם לקוחותינו יוכלו לתת נגיעה אישית, הוספנו תכנת עיצוב אישי אשר באמצעותה ניתן לעצב באופן עצמאי את ההדפסה, יש לעקוב אחר ההוראות ותוך זמן קצר- סיימתם. המחלקה הגרפית שלנו תסייע לכם בליטושים אחרונים ובהתאמות נדרשות כדי לוודא שהכל תקין ובמקום, כך שאתם לא צריכים להיות גרפיקאים מנוסים, אלא פשוט לחשוב מחוץ לקופסא.

מתנות לשבועות עם מגוון

חברת מגוון פועלת בתחום ההדפסות מזה שנים רבות ומוכרת בזכות איכות המוצרים המודפסים ושיטות ההדפסה המתקדמות שלנו.
אצלנו מדפיסים על הכל- ביגוד, מתנות, טקסטיל ובכל כמות שתבקשו. אנו עומדים בלוחות זמנים צפופים וההזמנות מגיעות ליעדן עד 3 ימי עסקים בכל מקום בארץ.
המחירים שלנו אטרקטיביים ביותר וכאשר מבצעים הזמנה דרך האתר, זכאים המזמינים ל- 10% הנחה, בנוסף למבצעים מעולים ביותר!

מחכים לכם,
צוות מגוון.

לפניכם מספר דוגמאות מומלצות למתנות מקוריות לעובדים שלכם:

כיצד תרצה לעצב את המוצר שלך

העלה עיצוב מוכן משלך

  • - שלח לנו את העיצוב שלך ואנו נדפיס אותו
  • - הוסף את העיצוב ולאחר מכן הוסף המוצר לסל הקניות

עצב בעצמך בתוכנת העיצוב שלנו

  • - מבחר של פונטים ואיורים
  • - עצב לפי טעמך האישי
דילוג לתוכן