לקטלוג המתנות המלא
עם כל המוצרים שלנו
קטלוג המוצרים

"בראש השנה, בראש השנה…"
כן, שוב הגיע החג האהוב ושוב צריך לחשוב על מתנות לראש השנה לעובדים.
ראש השנה נחשב לאחד מהחגים החשובים ביותר שלנו וחלק מהמסורת בחג זה היא, הענקת מתנות לעובדים. בכל שנה צצות הפרסומות השונות המציעות מתנות לעובדים, המבחר הוא רב ביותר וקשה מאד להחליט. מחפשים מתנה לראש השנה לעובדים? הגעתם למקום הנכון, שירות הלקוחות שלנו ישמח להציע לכם את מגוון המוצרים מהם תוכלו לבחור מתנות לעובדים שלכם לחג.

מתנות לראש השנה לעובדים

מתנות מדליקות לעובדים לראש השנה

אנו במגוון מאמינים ברוח חופשית ויציאה מהקופסא ולכן, אצלנו תוכלו למצוא מתנות מדליקות ומקוריות לעובדים שלכם כמו למשל פריטים מודפסים בהקדשה אישית או עם משפט מצחיק, פריטי לבוש מודפסים, סינרים, כובעים שונים, מצעים מודפסים, מטען אלחוטי דמוי תקליט וויניל, הדפסות מקוריות על קנבס ועוד אפשרויות רבות לבחירתכם כאן באתר.

מתי כדאי להזמין מתנות לראש השנה?

ראש השנה ובכלל תקופת החגים, ידועה ומוכרת בקרב תושבי המדינה כתקופה לחוצה ועמוסה מכל הבחינות ולכן, אם וכאשר אתם מתכננים להזמין מתנות לראש השנה לעובדים שלכם, המלצתנו החמה ביותר היא – הקדימו ככל הניתן ואל תחכו לרגע האחרון שכן, כמו אצל כולם, כך גם אצלנו, לקראת החגים, לחץ ההזמנות עולה וגובר ואנו רוצים להוציא את כל ההזמנות טרם החג על מנת שבחג עצמו, כולם יקבלו את כל מה שהזמינו וכך גם אתם.

היכן מזמינים מתנות לראש השנה?

חברת מגוון עושה את מירב המאמצים בכל הקשור לשירות הלקוחות ואיכות המוצרים השונים במחירים אטרקטיביים. אנו פועלים ימים כלילות על מנת לספק לכם את המוצרים האיכותיים שלנו במהירות האפשרית ולכל מקום בארץ בו תבקשו.
איכות חומרי הגלם שלנו ואיכות ההדפסות, ברמות הגבוהות ביותר, כך שתוכלו ליהנות מהמתנות למשך זמן רב. אנו מעניקים שירות ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים ועומדים בכל גודל של הזמנה ובכל לוח זמנים נדרש. את ההדפסות על המוצרים/ פריטי הטקסטיל השונים תוכלו לבצע באופן עצמאי לפי תמונה אישית/ משפט תואם, כך שאופי המתנה שלכם מקבל פן יותר אישי.

למי זה מתאים?

הזמנת מתנות לעובדים מתאימה לכל עסק. אנו יודעים כי ישנם בעלי עסקים המעדיפים להעניק תלושים ובכך "לסיים את הסיפור", אבל, אנו מציעים לכם דווקא להעניק מתנה מקורית, שתהיה בה נגיעה אישית, עם הקדשה אישית לעובדים. מתנה כזו תעניק להם את ההרגשה שעצרו לרגע והשקיעו מחשבה בהם. כך אנו רואים את המתנות לעובדים – השקעת מחשבה, בדיוק כפי שאנו משקיעים בעובדים שלנו, כך אנו רוצים עבורכם ועבור העובדים שלכם.

מתנות לעובדים לראש השנה – רק מגוון

מגוון משנת 1998 ועד היום, פועלת בעולם הטקסטיל וההדפסות ומספקים שירות מהיר במיוחד באזור המרכז. כאשר התרחבנו, הוספנו אתר אקטיבי ופעיל ממנו ניתן לבצע רכישות של כלל המוצרים המופיעים גם בחנות בכפר סבא ובמחירים אטרקטיביים ביותר!

מוזמנים ליצור קשר, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

צוות מגוון.

לפניכם מספר דוגמאות מומלצות למתנות מקוריות לעובדים שלכם לראש השנה ולא רק:

כיצד תרצה לעצב את המוצר שלך

העלה עיצוב מוכן משלך

  • - שלח לנו את העיצוב שלך ואנו נדפיס אותו
  • - הוסף את העיצוב ולאחר מכן הוסף המוצר לסל הקניות

עצב בעצמך בתוכנת העיצוב שלנו

  • - מבחר של פונטים ואיורים
  • - עצב לפי טעמך האישי
דילוג לתוכן