לקטלוג המתנות המלא
עם כל המוצרים שלנו
קטלוג המוצרים

יום האישה הוא תמיד יום מיוחד עבורנו. יום האישה לעובדים הוא בכלל חגיגה אמיתית בכל עסק!
מחפשים מתנות ליום האישה לעובדים? מזמינים אתכם להגיע אלינו לחנות בכפר סבא, או להיכנס כאן באתר ולהתרשם מכל מה שיש לנו להציע לכם.
לקראת יום האישה, אנו מקפידים להביא מתנות מיוחדות מאד לאישה ומשקיעים מחשבה מרובה במבחר ובמגוון. מתנות ליום האישה לעובדים קונים רק במגוון!

מתנות ליום האישה לעובדים

איך לבחור מתנות ליום האישה לעובדים?

אנו מתארים לנו כי חשוב לכם להביע הערכה לנשים העובדות אצלכם בארגון/ מפעל ולכן, בוודאי תשמחו לגלות כי העמדנו עבורכם מבחר לא קטן של פריטים, מהם תוכלו לבחור את המתנה ליום האישה לעובדים, המועדפת עליכם.
מסתבכים? הרשו לנו לעזור. להלן כמה מהמתנות שניתן למצוא באתר/ בחנות שלנו:

ועוד מתנות מדליקות נוספות לבחירתכם

כאשר אתם מזמינים מאתנו מתנות ליום האישה לעובדים, אנו מסייעים לכם לכל אורך הדרך. מחלקת הגרפיקה שלנו עומדת לרשותכם, נסייע לכם לבחור את הדוגמא המתאימה ביותר. אם תרצו להוסיף טאצ’ אישי, גם את זה אפשרי לעשות, תכנת עיצוב הדפסה באופן עצמאי מחכה לכם באתר, עקבו אחר ההוראות והתחילו לעצב, אין קל ופשוט מזה והכי חשוב, נתתם מעצמכם עוד משהו קטן.

מתי כדאי להזמין מתנות ליום האישה?

כמו בכל אירוע גדול ומיוחד, אנו מציעים לכם לבצע את ההזמנה מוקדם ככל הניתן, בטח ובטח כאשר מדובר על הזמנה גדולה, שכן, לשמחתנו, לקוחותינו הרבים אוהבים גם הם לפרגן לנשות הארגון ומקפידים להזמין את המתנות, מוקדם בשנה. לידיעתכם, יום האישה הבינ”ל חל ב- 8 במרץ, נא היערכו בהתאם ובהקדם.

מתנות מיוחדות ליום האישה במגוון

כאשר אתם רוצים לרכוש מתנות ליום האישה לעובדים, אנו מציעים לכם אפשרויות רבות לבחירה ויודעים כי המשימה לא פשוטה, הכל נראה יפה כל כך ומתאים כל כך, אז איך תבחרו פריט אחד מכל השפע? אנחנו אומרים, מדוע לבחור רק פריט אחד? תוכלו לעשות מתנה בצורת מארז של כמה פריטים שיכולים להשתלב יחדיו בצורה מושלמת כמו למשל:
• כוס/ ספל + סינר
• חולצה מודפסת + מעמד אינפיניטי לשולחן
• שילוב של מצעים מודפסים (ציפית + שמיכה/ ציפה)
• מצלמת פלואוריד + בקבוק טרמי מודפס

אין סוף אפשרויות ואין סוף הדפסות לבחירה..
במגוון לא רק מוצרים ופריטים שווים במיוחד, אלא גם מחירים אטרקטיביים ומבצעים מצוינים המתעדכנים מדי פעם באתר, כך שתמיד שווה לבדוק מה קורה אצלנו לפני שאתם ממשיכים למקום אחרת.
כאשר אתם מבצעים את ההזמנה למתנות ליום האישה לעובדים עם מגוון, אנו מבטיחים לכם כי תקבלו את ההזמנה תוך 3 ימים מקסימום ולכל כתובת שתרצו.

צרו קשר והזמינו מתנות ליום האישה לעובדים, עכשיו!

לפניכם מספר דוגמאות מומלצות למתנה מקורית לעובדים שלכם:

כיצד תרצה לעצב את המוצר שלך

העלה עיצוב מוכן משלך

  • - שלח לנו את העיצוב שלך ואנו נדפיס אותו
  • - הוסף את העיצוב ולאחר מכן הוסף המוצר לסל הקניות

עצב בעצמך בתוכנת העיצוב שלנו

  • - מבחר של פונטים ואיורים
  • - עצב לפי טעמך האישי
דילוג לתוכן