קולאז׳ תמונות בכמה צעדים פשוטים

רוצים להכין ולהדפיס קולאז תמונות מקצועי שכולם יתלהבו ממנו ותוכלו לזקוף את הקרדיט לעצמכם? הכנו לכם את המדריך המושלם בשביל זה. אז כל מה שאתם צריכים זה לבחור את התמונות שאתם רוצים ולהיכנס לכאן.

1. בחירת סוג קולאז׳

באפשרותכם לבחור בין קולאז׳ מעוצב עם נושא או קולאז׳ תמונות קלאסי. אנחנו נבחר את הקולאז׳ תמונות הקלאסי.

קולאז תמונות

2. בחירת כמות התמונות

באפשרותכם לבחור את מספר התמונות שתרצו בקולאז׳. לאחר בחירת כמות התמונות נוכל לבחור את צורת הסידור שנרצה לקולאז׳. (לאורך רוב השלבים ניתקל בתמונות של כתר, המציין אפשרויות הפתוחות רק למשתמשי הפרימיום). לאחר שבחרנו את הסידור הרצוי, נוכל לשחק עם הרווחים בין התמונות ועם כמה נרצה לעגל את התמונות.

קולאז תמונות

3. בחירת תמונות

כעת נעבור ללשונית “PHOTO”. פה נוכל לבחור את התמונות שנרצה להוסיף לקולאז׳ מהמחשב, מהפייסבוק או מהאינטרנט.

קולאז תמונות

4. גרירת תמונות לקולאז׳

לאחר שבחרנו את התמונות, נשאר לנו לסדר אותם בתוך הקלואז׳ שבחרנו. כל מה שצריך לעשות זה לגרור את התמונה לריבוע שבו נרצה את התמונה שלנו. לאחר שגררנו את התמונה, יקפוץ לנו חלון שיאפשר לנו לשחק עם גודל התמונה, כיוונה והוספת אפקטים.

קולאז תמונות

5. הוספת טקסט

לאחר שסיימנו לסדר את התמונות, אפשר להוסיף כתוביות. נוכל לבחור פונטים וועיצוב בלשונית “TEXT”. לאחר שבחרנו את הסגנון הרצוי, נוכל לבחור את הפונט, המיקום, הגודל והצבע.

קולאז תמונות

6. הוספת איורים וקישוטים

אם נרצה להוסיף קצת צבע לקולאז, נוכל לעבור ללשונית ״CLIPART״. שם נבחר בין נושאים שונים של איורים ולבחור מה שנראה לנו מתאים. לאחר בחירת האיור נוכל לבחור כיוון וצבע.

קולאז תמונות

7. רקע וטאצ׳ים אחרונים

קצת לפני הסוף, נעבור ללשונית ״BKGROUND״. נוכל לבחור בין צבע אחיד, שילוב צבעים או רקע צבעוני.

קולאז תמונות

8. שמירה ושיתוף

זהו, סיימנו ליצור את הקולאז׳! עכשיו כל מה שנשאר זה לשמור אותו או לשתף ברשתות החברתיות. כל שעלינו לעשות זה ללחוץ על כפתור save והתמונה תירד למחשב. אם ברצונכם לשתף באחת מהרשתות החברתיות תוכלו דרך האתר להתחבר ולשתף.

קולאז תמונות

אהבתם את הקולאז׳ שיצרתם? רוצים שהוא יהיה לכם בגדול מול העיניים? מוזמנים להיכנס לעמוד קולאז׳ תמונות שלנו ולבחור מוצר עליו תרצו להדפיס את הקולאז׳ שאתם יצרתם.

 

כיצד תרצה לעצב את המוצר שלך

העלה עיצוב מוכן משלך

  • - שלח לנו את העיצוב שלך ואנו נדפיס אותו
  • - הוסף את העיצוב ולאחר מכן הוסף המוצר לסל הקניות

עצב בעצמך בתוכנת העיצוב שלנו

  • - מבחר של פונטים ואיורים
  • - עצב לפי טעמך האישי
דילוג לתוכן