לקטלוג המתנות המלא
עם כל המוצרים שלנו
קטלוג המוצרים

החג של החגים רק במגוון!
מחפשים מתנה מקורית ומדליקה לעובדים בפסח? רק אצלנו במגוון תוכלו למצוא מבחר ענק של מתנות שונות לכבוד הפסח לעובדים שלכם. לא יודעים ממה להתחיל ומה לבחור? אין בעיה, צוות שירות הלקוחות שלנו ממתין לכם ומוכן לעזור בכל הדרוש לכם.

מתנות לפסח לעובדים

מתנות לעובדים לפסח – להזמין מוקדם!

אז החלטתם לפנק את העובדים שלכם בפסח במתנות וזה נהדר, אבל על מנת שתוכלו בוודאות גם לקבלן טרם החג, חשוב לבצע את ההזמנה מוקדם ככל הניתן, בטח ובטח אם מדובר על פריטים מודפסים שונים. על מנת להקל עליכם את הבחירה, באתר שלנו תוכלו לראות בדיוק אילו מתנות יש לפסח לעובדים ומהן לבחור את המועדפות עליכם, ככל שתקדימו, כך נוכל לספק לכם בהקדם ובכל כמות שתרצו.
סוגים של מתנות לפסח לעובדים.

חברת מגוון פועלת רבות על מנת לדאוג שכל אחד וכל אחת, יוכלו למצוא את המתנה האהובה שלהם.
אנו מחזיקים במלאי המתנות שלנו בין היתר:
מעמדים לתמונות, דובים עם תמונה וכיתוב, מצעים מודפסים, כרבוליות, כריות מודפסות, סינרים מודפסים, כוסות וספלים, פריטי ביגוד שונים ועל כל המוצרים תוכלו להדפיס מה שתרצו – לוגו, משפט, תמונה, שכן, דרך האתר, יש לכם את האפשרות לעצב הדפסה אישית מותאמת, יש יותר פשוט מזה???

היכן כדאי להזמין מתנות לעובדים לפסח?

לקראת החג, מורגש מתח מסוים באוויר, מתח הניקיונות, הסידורים והקניות הרבות. אחד הדברים הבולטים בחג הפסח הוא המתנות אותן קונים אורחים למארחיהם, הורים לילדיהם אבל בעיקר מזמינים מתנות לעובדים. חברות ועסקים רבים פונים אלינו, בין אם דרך הטלפון, האתר או ישירות בחנות בכפר סבא, בבקשה להמליץ להם מה לרכוש לפסח השנה לעובדים שלהם. אלו שפונים אלינו למתנות מחפשים נגיעה אישית, שלא כמו בתלושים, כאשר מזמינים אצלנו במגוון מתנה, כל מתנה, יש לה תמיד ניחוח סנטימנטלי אישי, שכן, בזכות תכנת העיצוב שלנו, כל אחד יכול לעצב בעצמו כל מה שירצה ובנוסף לקבל קופון design המקנה 10% הנחה.

כיצד מזמינים מתנות דרך אתר מגוון?

אחת הסיבות העיקריות לכך שהקמנו אתר, הוא לאפשר לכם, לקוחותינו היקרים, לחסוך בזמן, דלק וכאב ראש. באמצעות האתר האינטראקטיבי שלנו, תוכלו לבצע כל הזמנה, בכל כמות, בלחיצת כפתור אחת.
בקטגוריות השונות תוכלו למצוא בין היתר: גופיות מודפסות בעיצובים שונים, כובעים מודפסים, הדפסה על קנבס, חולצות מעוצבות בסגנון היפסטר ועוד אחרות ואם לא מצאתם את מה שאתם מחפשים בדיוק, תמיד תוכלו להיעזר בנו ובמחסן העיצובים הגדול במיוחד שבתכנת העיצוב, אנו בטוחים שתמצאו את מה שאתם אוהבים. לאחר שתבחרו את המתנות, אופן ביצוע ההזמנה קל ופשוט ומיד לאחר שנאשר אותה ואת כתובת המסירה, נוריד אותה לפס הייצור ותוך 7 ימים מקסימום נגיע אליכם עם ההזמנה. קל, מהיר ובעלות אטרקטיבית!

מחפשים מתנות לעובדים לפסח? צרו קשר כעת!
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

צוות מגוון

לפניכם מספר דוגמאות למתנות מקוריות לעובדים שלכם:

כיצד תרצה לעצב את המוצר שלך

העלה עיצוב מוכן משלך

  • - שלח לנו את העיצוב שלך ואנו נדפיס אותו
  • - הוסף את העיצוב ולאחר מכן הוסף המוצר לסל הקניות

עצב בעצמך בתוכנת העיצוב שלנו

  • - מבחר של פונטים ואיורים
  • - עצב לפי טעמך האישי
דילוג לתוכן