הדפסה על כובעי רשת

למגוון שלל מוצרים מגוונים בחנות. אנחנו יודעים איך להפוך את הרעיון שלכם למוצר ממשי שישרת אתכם בכל דרך שתבחרו! בקיץ אנחנו נוהגים לספק שירות של הדפסה על כובעים לצרכים שונים. הכובעים מגיעים במידה סטנדרטית המתאימה לכל אדם. הכובעים שלנו מותאמים במיוחד להדפסה ואיכות הכיתוב תמיד תישאר כמו ביום שהכובע הודפס בחנות! במגוון תוכלו למצוא כובעי רשת, יש לנו המון צבעים וגם אם אין, נשמח להזמין במיוחד בשבילכם.

כובעים מעוצבים לעסקים

מיתוג עסק הוא חלק חשוב מכל עסק מצליח, בנוסף לשירות הדפסה של בגדי עבודה לעסק שלכם נוכל לחזק את מיתוג העסק בעזרת הדפסה על כובעים. כובע מעוצב הוא דרך נהדרת לשמור על העובדים שלכם מהשמש ובו זמנית לייצר רושם מקצועי מול הלקוחות בחנות. כובעי הרשת נושמים וניתן לעבוד איתם בתנאים שונים מבלי חשש שהם או הכיתוב עליהם ייהרס! אז למה אתם מחכים? צוות מגוון ישמח לספק לכם שירות זה.

כובעים מעוצבים לגני ילדים/בתי ספר

בדרך כלל, בתחילת השנה או בסיומה, צוותי גני ילדים ובתי ספר רבים מחפשים מתנה לכמות גדולה של ילדים ותלמידים, מתנה שלא תהיה יקרה מידי אך תספק למי שיקבל אותה הרגשה ייחודית. הדפסה על כובעים היא התשובה! כובעים מעוצבים אלה שימושיים ביותר. הילדים יוכלו לקחת אותם לים, לטיול ואפילו לבוא איתם לגן/בית ספר! בכל שנה מגוון מדפיסה אלפי כובעים לאלפי ילדים מאושרים! כמובן כן אנו מספקים כובע טמבל לטיולים ובתי ספר !

כובעים מעוצבים כמתנה ייחודית

הדפסה כל כובעים אינה רק נחלתם של עסקים או גני ילדים. המון אנשים מחפשים כובע מעוצב ייחודי כמתנה למשפחה או חבר קרוב או אפילו מתנה לעצמם! במגוון תוכלו לרכוש כובע מודפס באיכות גבוהה ועליו להדפיס פשוט מה שבא לכם! ככל שהרעיון שלכם יהיה יותר מקורי ככה הסיכוי שרק לכם יהיה את הכובע הזה! הקיץ כבר כאן, עכשיו צריך רק לחשוב על רעיון לכובע מגניב! בהצלחה

 

כיצד תרצה לעצב את המוצר שלך

העלה עיצוב מוכן משלך

  • - שלח לנו את העיצוב שלך ואנו נדפיס אותו
  • - הוסף את העיצוב ולאחר מכן הוסף המוצר לסל הקניות

עצב בעצמך בתוכנת העיצוב שלנו

  • - מבחר של פונטים ואיורים
  • - עצב לפי טעמך האישי
דילוג לתוכן